متن آهنگ

متن آهنگ-جدید ترین متن آهنگ- متن آهنگ های به روز

متن آهنگ

متن آهنگ-جدید ترین متن آهنگ- متن آهنگ های به روز

متن آهنگ تازیانه امیر تتلو-متن آهنگ

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۴۱ ق.ظ

متن آهنگ تازیانه امیر تتلو-متن آهنگ

 

متن آهنگ تازیانه امیر تتلو | MusText | متن آهنگ ایرانی و خارجی

متن آهنگ جدید

 

چک شوک به هوش اومد به هوش اومد

تازیانه های باد وحشی به درختای دشت دلم شده رفتن تو

هی میریزه هری پایین تا میبینه جای خالیتو

یادت نره روزا اول تو یادت نره احمق گه

اسطوره بودم برا تو … خوبه بودی واسه جمع اما من میدونی همه نبودم

پز خوب میدادی با اسم من اما بت فشار اومد چون کنه نبودم

تا وقتی عین تو لاشی باشم آره پره زنه پهلو من

تا وقتی شعورت اینقده کمه خوب منم حسم کمه معمولا

هی میگیره قلبمو شده همه شبام شوم و خاکستری

تویی که ادعات میشد از همه ناکس تری

واسه هر کی پر پر زدی پروازمونو جاکش ندید

باز از چهار صبح گذشته و این دیوونه خوابش پرید

هی میگیره قلبمو شده همه شبام شوم و خاکستری

تویی که ادعات میشد از همه ناکس تری

واسه هر کی پر پر زدی پروازمونو جاکش ندید

باز از چهار صبح گذشته و این دیوونه خوابش پرید

متن آهنگ تازیانه امیر تتلو
AMIR TATALOO – TAZIYANEH – LYRICS
لمس مژه های یار به روی گونه

عجب تازیانه ی جذابی که محرومم ازش

سهم پسران جهنم تنها دختران رانده شده از بهشت بودند

و من از سهم خودم قهر و شدم هرزه

خاطره که هنو هه عاطفه و سپیده رویا پیچیدن

تو هم داری تنها آب میشی نه شکستی حالت بده

بیا میکنم دلتو باندپیچی من

فکر میکنی نمیفهممت چون یکمی حرفام پیچید ان

ولی همه خوب میشن تا روم پام میشینن هه

این زمین حالش بده شلاقو من میخورم

آخه خوب بلدن راه مخفیا رو اون وحشیایی که اهلی شدن

آره تو که ادعات میشد اینی دیگه ببین من چی شدم

این زمستون سوزش بده پس بریم پی برفی شدن

سفید عین کف بهشت اما هنو بغض توو گلو منه چه زشت

آخه این روانی تو قصر هم باشه غربت تازیانه رو میزنه بهش

لش مثل مرحوم تو پاک هه بیرونم یخ توم کولاک

من شدم یه آدم آهنی منزوی مظلوم تو لاک

هی میگیره قلبمو شده همه شبام شوم و خاکستری

تویی که ادعات میشد از همه ناکس تری

واسه هر کی پر پر زدی پروازمونو جاکش ندید

باز از چهار صبح گذشته و این دیوونه خوابش پرید

من از سهم خودم قهر و شدم هرزه

ولی دیدم دو صد هرزه روند راه بهشت

دو صد فرشته که شدند رانده شده

در این برزخ همیشه عقد تنهایی و عشق خوانده شده

طبیعت سر لج ور داشته با من

نمیاد هیشکی حتی حرفاش به کارم

اصا هم نمیخوام به عقب برم

از خونمون میاد فقط درداش به یادم

من پره یه حس انتقامم پره از فحش و گلایه ام

پر گیر و گره اِه پره حرف و کنایه ام

دلم حالش بده آتیش میوفته به جونم شبا

دیشب از تنهایی اینقدر دود گرفتم تا جونم درآد

تو هم داری الکی مصرف میشی

نمیخنده عمیق میدونم لبات

ولی من هنوز پای حرفمم و میبینی که دارم میخونم برات

میزنه تازیانه پشت شلاق و شلاق پشت زخم

این زمین وحشی به من میزنه بدم میزنه

میزنه که وحشی بشم میزنه جوری که انگار وقتشه بخشیده شم

همه خوبا زجر میکشن

هی میگیره قلبمو شده همه شبام شوم و خاکستری

تویی که ادعات میشد از همه ناکس تری

واسه هر کی پر پر زدی پروازمونو جاکش ندید

باز از چهار صبح گذشته و این دیوونه خوابش پرید

چه کشتی ها که غرق نشدند از زیرهای خود سوراخ کرده

و چه جنگل ها که بیابان نشد از ریز تنه های خود تبر ساخته

و چه تازیانه ها که نخوردیم از زبان های خود عزیز کرده

  • alireza hasanzde

نظرات  (۱۲)

مثل همیشه عالی و حرف حق دوستت داریم امیر💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💝💝💝

عالییییییییییییییییییی

من عاشقتم امیرتتلو جون😍😍😍💜💜💜😘😘😘😘👑👑

عاولی مث همیشه🚶

عالی❤❤❤❤

خداییش سلطان سر این آهنگ ترکوند ولی خوب باید دید با آهنگ عاشقی نگاییدم و دیدی چ میکنع و مطمئنا میترکونع فک کنم خیلی باید صبر کرد واسه این آهنگ عاشقی نگایید آخع یک و نیم ملیادر کم نیس ک :( ولی ما صبر میکنیم ک ترکوندن سلطانو ببینیم:)

عالی عشقم تا عبد تتلوتی می مونم ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️عشقی امیر♥️♥️♥️♥️تتلوی خودمی♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

 

اوه حرف حق زد اما یکم فوش نده تو آهنگاش طرفداراش زیاد تر میشه

و بهتره نمیدونم چرا بهش میگن سلطان مگه چیه حاله😜

  • تتلیتی⁦🤘🏻⁩
  • کسایی که میگن یکم فحش ندع عالی میشه باید بهشون بگم که خب فاز ی اهنگ فحش و باید فحش بدع مثلاً گفته که هر کی پشتت حرف بزنه من میگم کیرم تو کص مادرش خب شما ی جمله ای بگین ک بیشتر از این بتونه عشق و نشون بدع ب طرف😉

    عالی

     

    مثل همیشه عاللللللللللللللللللللییییییییییییییییییی خودتم عالی دمتگرم همه اهنگات ازدم با حاله داداش دوست داریم دمتگرم 

    مثل همیشهههه عالییییی 🤭

  • محمد داش تتل خفن
  • سلام ودرود بر سلطان بزرگ هرکی میگه سلطان بده برا خودش میگهه با اینکه فحش میده ولی خواننده ی عالی عالی عالی هستش ایران سال ۱۴۰۰ تتلو می خواست برگرده ولی ایران نزاشتش واقعا حیف تتلو 

    ولی خدایی تتلو خیلی کارش ۲۰ هستش 😘😘😘😍🥰🥰🥰

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی